Το Εργαστήριο ΠΕ/ΕΑΑ έχει εμπλακεί, ως ΚΕΜΕΠΕ, σε μία σειρά από Ερευνητικά και Αναπτυξιακά Έργα που έχουν χρηματοδοτηθεί από διάφορους ευρωπαϊκούς και εθνικούς φορείς:
Η κάλυψη, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, των διδακτικών και ερευνητικών αναγκών του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, καθώς και άλλων Τμημάτων του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε θέματα που εμπίπτουν στα αντικείμενα δραστηριότητας του Εργαστηρίου.
«Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Δημοτικό Σχολείο». W.W.F.-Ελλάς - Ίδρυμα Μποδοσάκη. Κύριο προϊόν της έρευνας και των εργασιών ήταν το ομώνυμο πακέτο εκπαιδευτικού υλικού. (Εκδ. WWF – Ελλάς, 1995) Το πακέτο αυτό επανεκδόθηκε από το ΥΠΕΠΘ και διανεμήθηκε στα σχολεία της χώρας. (Επιστημονική ευθύνη – Συντονισμός του έργου, 1992 – 1995).
«Τι είναι η πατρίδα μας» (παραγωγή ΕΤ2 - Περίπλους). Tηλεοπτική σειράς περιβαλλοντικού περιεχομένου που περιλαμβάνει 13 ημίωρες ταινίες με τα ακόλουθα θέματα: Περιβάλλον και Ανάπτυξη, Απόβλητα, Θάλασσα, Νέφος, Άστυ, Ο θεσμός της προστασίας, Αχελώος, Υγρότοποι, Τουρισμός και Περιβάλλον, Ενέργεια, Δάσος, Γεωργία και Διατροφή, Ρύπανση των νερών. (Επιστημονική ευθύνη του έργου, 1994 – 1995).
«Τα δάση γύρω από τη Μεσόγειο». Ευρωπαϊκό πρόγραμμα παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (WWF – Ευρωπαική επιτροπή DG XI).(Εκδ. Πατάκης, 1999). (1995 – 1996).
«Pilot project for the elaboration of training modules (teachers at secondary level) and their evaluation» (Ευρωπαική Επιτροπή - DG XI). Επιστημονική ευθύνη – Συντονισμός της Ελληνικής συμμετοχής. (1995 – 1997).
«Environmental Education in Secondary School. Module: Energy. Ευρωπαϊκή Επιτροπή - DG XI. Κύριο προϊόν το εκπαιδευτικό υλικό «Το Ενεργειακό Ζήτημα» που εκπονήθηκε στην Αγγλική και την Ελληνική γλώσσα. (Εκδ. Ελληνικά Γράμματα, 1999) (Επιστημονική ευθύνη – Συντονισμός του έργου, 1996 – 1998).
«Création d’un réseau de recherche-action en évaluation de projets d’éducation relative à l’environnement» (EE-DG XI) ( 1996 – 1999: Επιστημονική ευθύνη της Ελληνικής συμμετοχής).
«Ανάπτυξη ικανοτήτων σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την υλοποίηση προγραμμάτων Π Ε στο Γυμνάσιο και το Λύκειο» (Υπουργείο Παιδείας - ΕΠΕΑΕΚ) (Επιστημονική ευθύνη, 1997).
«Παιδί και Περιβάλλον». Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης - Unesco. (1997 - 1998: Επιστημονική ευθύνη και συντονισμός).
«Παρατήρηση Δασών (Forestwatch) – educational material» (WWF – EE/DG XXII / Socrates (1997: Αξιολόγηση του έργου).
“Environmental Education for Sustainable Development. A teacher education project.” (ΕΕ - DG XI) (1997 – 1999: Επιστημονική ευθύνη – συντονισμός της Ελληνικής συμμετοχής).
«Τουρισμός και Αειφορία» (ΕΠΕΑΕΚ – Πρ.Κινητικότητας, Δράση 3, ΣΠΔΣ)( 1997 - 1999: Αξιολόγηση του έργου).
«Διερεύνηση των αντιλήψεων των Νηπιαγωγών σε ότι αφορά οικολογικά – περιβαλλοντικά θέματα» (ΕΚΠΑ – ΕΛΚΕ, Πρόγραμμα "Καποδίστριας" Κωδικός έργου: Κ.Α. 70/04/4109) ( 1999 -2000: Επιστημονική ευθύνη-συντονισμός του έργου).
«Πρασινίζοντας τις αυλές των σχολείων» (WWF Ελλάς - ΓΓ Νέας Γενιάς). (1999 – 2000: Αξιολόγηση του παραχθέντος εκπαιδευτικού υλικού).
«Επιμόρφωση 600 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση». Η επιμόρφωση οργανώθηκε σε 12 θερινά σχολεία, 50 ώρες το καθένα και πραγματοποιήθηκε στην Αναργύρειο και Κοργιαλένειο Σχολή Σπετσών - ΑΚΣΣ. (ΑΚΣΣ - Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΕΠΕΑΕΚ Ενέργεια 1.1στ 1β1). (1999–2000: Επιστημονική ευθύνη και συντονισμός του έργου).
«Περιβαλλοντικός Γραμματισμός» στο έργο «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ» (ΕΠΕΑΕΚ) (ΙΔΕΚΕ – ΓΓΕΕ). (Επιστημονική ευθύνη και συντονισμός).
«ΜΙRROR, World Communities of Practice for Learning and Innovation in natural science” (ΕΈ -Project number: IST-2001-32504 MIRROR Κωδικός έργου: Κ.Α.) (2002 - 2004 : Επιστημονική ευθύνη της Ελληνικής συμμετοχής (ΕΚΠΑ)).
"Quality Criteria for Eco-School Development" - διακρατικό δίκτυο ENSI (Environment and School Initiatives) του ΟΟΣΑ. (2002 - 2004: Επιστημονική ευθύνη της Ελληνικής συμμετοχής).
"Αντιλήψεις φοιτητών για το περιβάλλον και τα περιβαλλοντικά προβλήματα". (ΕΚΠΑ – ΕΛΚΕ, Πρόγραμμα "Καποδίστριας" Κωδικός έργου: Κ.Α.).( 2003 – 2004: Επιστημονική ευθύνη έργου).
«Η πολυσημία των εννοιών και ο πλουραλισμός των απόψεων στο χώρο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία. Διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών και φοιτητών.» (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Πρόγραμμα: Πυθαγόρας II /ΕΚΠΑ). (2005 - 2007 :Επιστημονική ευθύνη –συντονισμός έργου).
«Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Η ερευνητική δραστηριότητα στα Πανεπιστήμια και στους ερευνητικούς φορείς της Ελλάδας Ι» (ΕΚΠΑ – ΕΛΚΕ, Πρόγραμμα "Καποδίστριας" Κωδικός έργου: Κ.Α.). (2006 – 2007: Επιστημονική ευθύνη έργου).
«Εναλλακτικές διδακτικές τεχνικές στην σύγχρονη εκπαίδευση – κατάρτιση ενηλίκων – Θερινά σχολεία» Αυτοχρηματοδοτούμενο έργο. (2007: Επιστημονική ευθύνη -συντονισμός έργου).
“Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού για τις Προστατευόμενες Περιοχές”. (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ - Μέτρο 2.6 -2.6.1.η - ΕΚΒΥ) (2007 – 2008: Επιστημονική ευθύνη και συντονισμός της παιδαγωγικής ομάδας).
“SUPPORT - Partnership and Participation for a Sustainable Tomorrow” - ΕΝSI (ΕΈ - LLP)/ Comenius Project No.: 134631-LLP-1-2007-1-NO-COMENIUS-CNW. (2007 – 2013: Επιστημονική ευθύνη και συντονισμός της Ελληνικής συμμετοχής).
“Έρευνα της υφιστάμενης κατάστασης όσον αφορά την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (και τη χρήση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας) στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας και ΠΓΔΜ και δημιουργία εκπαιδευτικών εργαλείων". ΕΚΒΥ (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης – Πρόγραμμα: Κοινοτική Πρωτοβουλία INTERREG IIIA/CARDS Ελλάδα – ΠΓΔΜ. ΚΕ: Κ.Α. 70/3/9487. (2007 – 2008: Επιστημονική ευθύνη –συντονισμός της συμμετοχής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο έργο).
«Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Η ερευνητική δραστηριότητα στα Πανεπιστήμια και στους ερευνητικούς φορείς της Ελλάδας ΙΙ» (ΕΚΠΑ – ΕΛΚΕ, Πρόγραμμα "Καποδίστριας" Κωδικός έργου: Κ.Α.). (2008 – 2010: Επιστημονική ευθύνη –συντονισμός έργου).
«Κατάρτιση Προγράμματος Σπουδών για όλες τις βαθμίδες της Κυπριακής Εκπαίδευσης με αντικείμενο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη» (Υπουργείο Παιδείας -Κυπριακή Δημοκρατία). ( 2008 – 2010: Πρόεδρος της επιστημονικής επιτροπής).
«Μελέτη εκπόνησης επιχειρησιακού σχεδίου για την Εκπαίδευση στην Αειφόρο Ανάπτυξη” (ΥΠΕΠΘ – ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Μέτρο 6.2. "Μελέτες ωρίμανσης και προετοιμασίας της Δ’ προγραμματικής περιόδου" – ΕΚΒΥ). (2008: Επιστημονική ευθύνη – συντονισμός του έργου).
“Reorient University Curricula to Address Sustainability”. (Διεθνές Πρόγραμμα TEMPUS: University of Crete). (2010-2013: Συμμετοχή ως panelist).
«Αειφόρος Ανάπτυξη στην κοινότητα»- εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων (ΚΠΕ Κέρκυρας) (2011: Επιστημονική ευθύνη έργου).
«Education for Sustainable Development as an induction framework for novice teachers: quality educators for quality education – INDUCTION”, (Research Promotion Foundation Cyprus - Frederick Research Centre) ( 2010 –2013: Επιστημονικός Σύμβουλος του έργου).
“CoDES- Collaboration of schools and communities for sustainable development”. (ΕΕ-LLP, Project No.: 517621-LLP-1-2011-1-CH-COMENIUS-CNW). (2011-2014: Eπιστημονική ευθύνη – συντονισμός της συμμετοχής του Πανεπιστημίου Αθηνών).
«Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη - e-learning πρόγραμμα ». (Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Προγράμματα δια βίου μάθησης. ΕΣΠΑ). (2012-2013 : Eπιστημονική ευθύνη της συμμετοχής του Πανεπιστημίου Αθηνών ).