Έχουν υποστηριχθεί:
Ειρήνη Μπαγιάτη, 2007
«Αντιλήψεις και στάσεις μαθητών Λυκείου σε σχέση με βασικές οικολογικές έννοιες και ζητήματα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»
Ευσταθία Χριστοπούλου, 2008
«Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις των δασκάλων για την περιβαλλοντική εκπαίδευση»
Χριστίνα Κάτσενου, 2012
«Η έννοια της συμμετοχής στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου. Μια έρευνα δράσης σε δημοτικό σχολείο»
Έλλη Ναούμ, 2014
«Συνεργασία σχολείου-οικογένειας στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου. Μια έρευνα δράσης σε νηπιαγωγείο»
Εκπονούνται:
Χριστίνα Νομικού
«Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ως οργανισμοί μάθησης: Μια έρευνα δράσης»
Μαριάνθη Καλαφάτη
«Τέχνη και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: προσεγγίζοντας τη δημιουργική σκέψη των παιδιών μέσα από τη διερεύνηση ενός περιβαλλοντικού ζητήματος στο νηπιαγωγείο»
Νεκταρία Γούναρη
«Διερεύνηση της κριτικής σκέψης στους εν δυνάμει εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Eκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη»
Έφη Δουβίτσα
«Διερεύνηση Αντιλήψεων και Στάσεων Εκπαιδευτικών για τους Γενετικά Τροποποιημένους Οργανισμούς»
Δήμητρα Πούλου
«Εκπαίδευση για την ενεργό συμμετοχή και δράση ενηλίκων στην κοινότητα»
Επίσης:
Σύμβουλος στο Ι.Κ.Υ. σε θέματα ΠΕ για υποτρόφους εξωτερικού διδακτορικών και μεταδιδακτορικών ερευνών.