1.Φλογαΐτη, Ε. (1988) Οικολογία, ,
Αθήνα: Ελληνικές Πανεπιστημιακές Εκδόσεις.
2.Φλογαΐτη, Ε. (1993) Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση, Αθήνα: Ελληνικές Πανεπιστημιακές
Εκδόσεις,. Επανέκδοση : Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα,
1998, Επανέκδοση: Αθήνα: Πεδίο, 2011.
3.Φλογαΐτη, Ε. (2006) Εκπαίδευση για το
Περιβάλλον και την Αειφορία, Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα Επανέκδοση: Αθήνα: Πεδίο, 2011.
4.Λιαράκου, Γ. & Φλογαΐτη, Ε. (2007) Από
την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Εκπαίδευση
για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Προβληματισμοί, τάσεις
και προτάσεις. Αθήνα: Νήσος.
5.Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ. (Επ.),(2008)
Η έρευνα στην εκπαίδευση για την αειφόρο
ανάπτυξη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα,
Επανέκδοση: Αθήνα: Πεδίο 2011.
6.Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ. (Επ.), (2009)
Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη.
Από τη θεωρία στην πράξη. Ηράκλειο: ΚΠΕ
Αρχανών/ENSI.
7. Φλογαΐτη, Ε. & Γεωργόπουλος, Α. (Επ.),
(2012) Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ερευνητικές
εργασίες στην Ελλάδα. Αθήνα: Πεδίο.
8.Liarakou, G. , Gavrilakis, K., Flogaiti,
E, (2014). Profiles of Isolated Communities and
Ways into Integration, ENSI i.n.p.a. – CoDeS.
9.Flogaitis,
E.
(1984) «Le
peuplement de
Macroarthropodes
édaphiques
d’une
fôret tempérée mixte: Composition, phénologie et
organisation spatiale, Pedobiologia, 26,
1-14.
10.Flogaitis, E. et Blandin, P. (1985)
L’impact du piétinement sur les Macroarthropodes
du sol dans les fôrets périurbaines: étude
expérimentale». Acta Oecologica -
Oecologia Applicata, 6, 2, 129-141.
11.Blandin, P. Arbeille,J., Geoffroy J.J. et
Flogaitis, E. (1986) «Les variations
interannuelles des Macroarthropodes édaphiques
dans une fôret tempérée», Bulletin d’Écologie,
16, 4, 273-283.
12.Garay, I., Mollon. A. et Flogaitis, E.
(1986) «Étude d’une litière forestière mixte à
charme (Capinus Betulus L.) et chêne (Quercus
sessiliflora Smith). II. Succession des
macroarthropodes au cours de la décomposition»,
Acta Oecologica - Oecologia Generalis, 7,
3, 263-288.
13.Flogaitis, E. and
Αlexopoulou,
I (1991) «Environmental Education in Greece»,
European Journal of Education, 26, 4,
339-345.
14.Flogaitis, E. (1992).«Catalogue of oribatid
mites of Greece (Acari: Oribatida)», Biologia
Gallo-Hellenica, 19, 1, 29-54.
15.Φλογαΐτη, Ε. &
Βασάλα, Π.(
1993) «Πρόγραμμα οικολογικής δράσης και αναψυχής
- Χάλκη 89, ή το πείραμα της Χάλκης»,
Εκπαιδευτική Κοινότητα, 22, 21-23,
Μάιος-Ιούνιος.
16.Flogaitis, E et Liarakou, G (1997)
«L’évaluation en ErE dans le système scolaire
grec». Environnement et Société, no 19:
Éducation relative à l’environnement.
Approches théoriques et pratiques évaluatives,
67-70.
17.Liarakou, G. et Flogaitis, E. (2000)
«Quelle evaluation pour quelle Education
relative a l’ Environnement?»
Εducation
Relative a l’
Εnvironnement:
Regards-Recherches-Reflexions..
2, 13-30.
18.Agelidou, E, Balafoutas, G. and Flogaitis, E.
(2000)“Schematisation of concepts. A Teaching
Strategy for Environmental Education.
Implementation in a Water Module 3rd
Grade Students in Junior High School”.
Environmental Education Research, 6,3,
223-243.
19.Βασάλα, Π.&
Φλογαΐτη, Ε. (2002) « Η διδακτική τεχνική:
Εργαστήριο για το μέλλον». Θέματα στην
Εκπαίδευση, 3, 1, 97-110.
20.Daskolia,
M.
and Flogaitis,
E.
(2003) «Theoretical
Formulation and Empirical Investigation of a
Conceptual Model of Teachers’
Competence in
Environmental Education».
Canadian Journal of Environmental Education,
8, 249-269.
21.Flogaitis, E. and
Αgelidou,
E.
(2003) « Kindergarten teachers’ conceptions
about nature and the environment»,
Environmental Education Research, 9, 4,
461-478.
22.Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ. (2003) «Η
διεπιστημονικότητα στην Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση: Κατάκτηση ή ζητούμενο.» Θέματα
στην Εκπαίδευση, 4,1, 85-95.
23.Γιαλαμάς, Β.,
Φλογαΐτη, Ε. &
Αγγελίδου,
Ε. (2003) «H
ανάλυση δεδομένων κατά τη διερεύνηση αντιλήψεων
για την περιβαλλοντική εκπαίδευση»,
Τετράδια
Ανάλυσης Δεδομένων,
1, 1, 87-96.
24.Φλογαΐτη, Ε. (2004) «Αντιλήψεις των
μαθητών για το περιβάλλον: Ανασκόπηση της
διεθνούς αρθρογραφίας» Θέματα στην Εκπαίδευση,
4, 2-3, 183-197.
25.Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ. (2005)
“Mirror ή ηλεκτρονικοί αντικατοπτρισμοί και
εκπαιδευτικές καινοτομίες στη διαβίου μάθηση: η
περίπτωση των κοινοτήτων πρακτικής στα Μουσεία
Φυσικής Ιστορίας” Θέματα στην Εκπαίδευση,6,
2-3,143-160.
26.Flogaitis,
Ε.,
Daskolia, M. and Liarakou, G. (2005) “Greek
Kindergarten Teachers’ Practice in Environmental
Education. An Exploratory Study” Journal Of
Early Childhood Research, 3, 3, 299 - 320.
27.Flogaitis,
E., Daskolia, M., and Agelidou, E. (2005).
Kindergarten Teachers’ Conceptions of
Environmental Education. Early Childhood
Education Journal.
33,
3,
125-136.
28.Daskolia,M, Flogaitis, E., Papageorgiou,
E.
(2006)
Kindergarten Teachers’ Conceptual Framework on
the Ozone Layer Depletion. Exploring the
Associative Meanings of a Global Environmental
Issue. Journal of Science Education and
Technology, 15, 2, 168-178.
29.Liarakou G., Daskolia M., Flogaitis E. (2007).
Investigating the Associative Meanings of
Sustainability among Greek Kindergarten Teachers,
International Journal of Interdisciplinary
Social Sciences.
1, 5, 29-36.
30.Daskolia M., Flogaitis E., Liarakou G. (2007).
Ways of Thinking of The Environment and
Environmental Problems among Greek University
Students from the Humanities,
The International Journal of the Humanities,
4, 8.7-18.
31.Flogaiti E., Liarakou G. (2008). Competences and
values in education for the environment and
sustainability. Journal for Developing the
Global Dimension in the School Curriculum,
1, 39-46.
(στην
Σλοβενική γλώσσα).
32.Flogaitis,E. Nomikou, Ch. Naoum, E. and
Katsenou Ch. (2012) Investigating the
possibilities of creating a Community of
Practice. Action Research in three educational
institutions. Journal for Critical
Education Policy Studies, 10, 1, 217-233.
http://www.jceps.com/?pageID=article&articleID=251.
33.Φλογαΐτη
Ε., Λιαράκου Γ., Γαβριλάκης Κ. (2013)
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Ενηλίκων στο πλαίσιο
της κοινότητας. Εκπαίδευση
Ενηλίκων,
28, 14-21.
34.Katsenou, Ch., Flogaitis, E., Liarakou, G
(2013)
Exploring pupil participation within a
sustainable school Cambridge Journal of
Education,
DOI:10.1080/0305764X.2013.774320
35.Kadji-Beltran, Ghr., Zachariou, A., Liarakou,
G., Flogaiti, E. (2013).
Mentoring as a Strategy
for Empowering Education for Sustainable
Development in Schools,
Professional Development
in Education
http://dx.doi.org/10.1080/19415257.2013.835276.
36.Katsenou, C., Flogaitis, E. and Liarakou, G.
(2015). Action research to encourage pupils’
active participation in the sustainable school.
Applied Environmental Education and
Communication. 14(1), 14 - 22.
37.Κάτσενου, Χ., Φλογαΐτη Ε., Λιαράκου Γ. (2015)
Η συμβολή της έρευνας δράσης στην ενεργή
συμμετοχή των μαθητών. Action Researcher in
Education, 6.
38.Flogaitis, E. (1998), «Τhe
contribution of Environmental Education in
Sustainability»,
στο:
«Environment and Society: Education and Public
Awareness for Sustainability»,
Proceedings of the Thessaloniki International
Conference organised by Unesco and the
Government of Greece (8-12 December 1997), ed.
by M.Scoullos,
Αthens
1998, σ. 189-193.
39.Flogaitis, E. and Vasala,
P.(1999)
“Environmental Education in Secondary Education
– Educational Material: Module “Energy"
στο:
Environmental Education and Training in
Europe, Proceedings of the European
Commission Conference (Brussels, 3-4 May 1999),
Brussels: DGXI.
Ηλεκτρονική μορφή:
http:
//www.europa.eu.int/comm/dg11/eet/conf.htm.
40.Χριστοπούλου, Ε. &
Φλογαΐτη, Ε. (2000) Η ποιοτική έρευνα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» Πρακτικά: Β.
Παπαδημητρίου (επιμ.) Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση στο πλαίσιο της εκπαίδευσης του 21ου
αιώνα. Προοπτικές και Δυνατότητες. (Λάρισα,
6-8 Οκτ 2000), Λάρισα, σ. 154-162.
41.Αγγελίδου, Ε. &
Φλογαΐτη, Ε. (2000) “Μύηση των μαθητών στη
χαρτογράφηση εννοιών”
Πρακτικά: Β.
Παπαδημητρίου (επιμ.) Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση στο πλαίσιο της εκπαίδευσης του 21ου
αιώνα. Προοπτικές και Δυνατότητες. (Λάρισα,
6-8 Οκτ 2000), Λάρισα, σ.381-387.
42.Φλογαΐτη, Ε. &
Βασάλα, (2001) Π.
«ΠΕ και ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση».
Πρακτικά 1ου Συνεδρίου Ανοικτής
και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Πάτρα: ΕΑΠ
(25–27 /9/2001), (Δικτυακός τόπος:
www.eap.gr).
43.Βασάλα, Π.&
Φλογαΐτη, Ε. (2002) «Ο καταιγισμός ιδεών ως
διδακτική τεχνική για την προσέγγιση των
περιβαλλοντικών προβλημάτων» Πρακτικά 1ου
Περιβαλλοντικού Συνεδρίου Μακεδονίας, (!-4
/3/2002), Θεσσαλονίκη, 444-450.
44.Φλογαΐτη, Ε. (2003) «Το παιδαγωγικό υλικό
στην Περιβαλλοντικά Εκπαίδευση» Πρακτικά:
Πανελλήνιο Συμπόσιο. Σχεδιασμός και Παραγωγή
Εκπαιδευτικού Υλικού για την Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση. Αθήνα: Α.Α. Λιβάνης, 107- 118.
45.Φλογαΐτη, Ε. &
Βασάλα, Π.
(2003) «Ο κόσμος της θάλασσας: ένα πακέτο
εκπαιδευτικού υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»
Πρακτικά: Πανελλήνιο Συμπόσιο. Σχεδιασμός και
Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για την
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Αθήνα: Α.Α.
Λιβάνης, 201-214.
46.Βασάλα, Π.
& Φλογαΐτη, Ε. (2003) «Εκπαιδευτικό υλικό
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Διαδρομές και
σταθμοί στον οικισμό των Σπετσών» Πρακτικά:
Πανελλήνιο Συμπόσιο. Σχεδιασμός και Παραγωγή
Εκπαιδευτικού Υλικού για την Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση. Αθήνα: Α.Α. Λιβάνης, 390-402.
47.Φλογαϊτη, Ε. & Κουγέα-Μπεοπούλου, ε
(2003) «Ο κύκλος του νερού» Πρακτικά:.
Πρακτικά: Πανελλήνιο Συμπόσιο. Έμπνευση, στοχασμός και φαντασία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,
Αθήνα: Α.Α. Λιβάνης 431-435.
48.Μπαγιάτη Ε, & Φλογαΐτη Ε. (2005) «Iκανότητα
μαθητών δημοτικού σχολείου να προβλέπουν και να
αξιολογούν τις οικολογικές επιπτώσεις ανθρώπινων
παρεμβάσεων στα τροφικά πλέγματα»
Πρακτικά: Πανελλήνιο Συμπόσιο.
Έμπνευση, στοχασμός και φαντασία στην
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,
Πειραιάς, 1 – 3 /4/2005, Ελληνική Εταιρεία –
Πανεπιστήμιο Πειραιά.,90-99.
49.Σχίζα, Κ. & Φλογαΐτη Ε. (2005) Τα «Χαρτόνια
Εργασίας»: ένα παιδαγωγικό εργαλείο στην
υπηρεσία της ομαδοκεντρικής μάθησης. Πρακτικά:
1ο Συνέδριο Σχολικών Προγραμμάτων
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. (Κόρινθος, Σεπτ.
2005), Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 690-699.
50.Μπαγιάτη Ε, & Φλογαΐτη Ε. (2005) «Iκανότητα
μαθητών δημοτικού να προβλέπουν αλληλεπιδράσεις
πληθυσμών στις τροφικές αλυσίδες και διερεύνηση
των εναλλακτικών τους αντιλήψεων». Πρακτικά: 1ο
Συνέδριο Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής
Εκπαίδευσης. (Κόρινθος, Σεπτ 2005), Πανεπιστήμιο
Αιγαίου, 477- 486.
51.Flogaitis, E., Daskolia, M., Chatzifotiou, A.,
Liarakou, G. (2006).
Conceptions of the environment and of
environmental problems as social issues among
Greek students of early childhood education.
In: M. Salomone (ed.) Educational Paths
towards Sustainability – Electronic Proceedings
of 3rd World Environmental Education
Congress,
2-6 October 2006, Torino, Italy.
WEEC International Association - Istituto per
l'Ambiente e l’ Educazione Scholé Futuro Onlus,
Torino.
52.Λιαράκου, Γ., Μπαζίγου, Κ., Φλογαΐτη, Ε.,
Δασκολιά, Μ. (2006). Αντιλήψεις Νηπιαγωγών για
το Περιβάλλον και τα Περιβαλλοντικά Προβλήματα.
Στο:
Πρακτικά του 2ου Συνεδρίου με θέμα «Σχολικά
Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»,
Αθήνα, 15-17 Δεκεμβρίου 2006,
(σσ. 393-402).
Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
http://kpe-kastor.kas.sch.gr/kpe/yliko/sppe2/oral/PDFs/393-402_oral.pdf.
53.Γούναρη, Ν., Δασκολιά, Μ., Κυνηγός, Χ.,
Φλογαΐτη, Ε. (2008). Ατμοσφαιρική ρύπανση και
καταστροφή των μνημείων: δημιουργία σχεδίου
εκπαιδευτικής δραστηριότητας με την αξιοποίηση
διερευνητικού λογισμικού για τη διδασκαλία της
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. 3ο Περιβαλλοντικό
Συνέδριο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 14-17 Μαρτίου
2008, Ένωση Ελλήνων Χημικών - Περιφερειακό Τμήμα
Κεντρικής & Δυτικής Μακεδονίας.
54.Flogaitis, E., Liarakou, G., Daskolia, M.
(2009) Where political boundaries divide
environmental education unites ..
Στα Πρακτικά του
5rd World Environmental Education
Congress,Montreal,10-14
May 2009,
WEEC International Association –
UQUAM/
CANADA, Περίληψη.
55.Φλογαΐτη, Ε., Κάτσενου, Χ., Ναούμ, Ε.,
Νομικού, Χ..
(2010).
“Η έννοια αειφορία ως ρυθμιστική ιδέα για την
εξέλιξη ενός εκπαιδευτικού οργανισμού σε
κοινότητα μάθησης. Πρακτικά: 4ο
Ελληνικό Συμπόσιο «Το αειφόρο σχολείο», (Αθήνα,,
22-24 /01/2010),Ελληνική Εταιρία.
56.Κάτσενου, Χ., Νομικού, Χ,
Φλογαΐτη, Ε (2010).
“Η συμβολή της έρευνας δράσης στην επαγγελματική
ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Πρακτικά:
5rd Congress of the Hellenic Association of
Educators for Environmental Education (P.Ε.ΕΚ.P.Ε.):
Education for Sustainable Development, (Ιωάννινα,
26-28 /11/2010), P.Ε.ΕΚ.P.Ε.
57.Kalafati M,. Daskolia M., Flogaitis E.,
Salla T. (2012) Exploring the relationship
between environmental and art education in the
context of pre-school education. Proceedings
“Arts Education in the Crossroad of Cultures”
InSEA 2012 European Regional Conference (25 -27
of June, Lemesos, Cyprus), pp. 395-408.
58.Δογούλη, Α. & Φλογαΐτη Ε. (2012).
Διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών του 1ου
ΕΠΑ.Λ Φλώρινας για τις περιβαλλοντικές
επιπτώσεις της λειτουργίας του ΑΗΣ Μελίτης.
Πρακτικά: 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.: (Θεσσαλονίκη:
30/11- 2/12).
59.Κυροδήμου, Ε., Φεσάκης,
Γ., Φλογαΐτη, Ε. (2015) Η Συστημική Δυναμική
στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την
Αειφορία. Μια διδακτική πρόταση.
Πρακτικά: 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.: (Βόλος:
8-10/5/2015).
60.Δογούλη, Α. και Φλογαΐτη,
Ε. (2015) Διερευνηση της προθεσης
των μαθητων του 1ου ΕΠΑ.Λ Φλωρινας
για συμμετοχη σε προγραμματα πε και δρασεις για
την προστασια του περιβαλλοντος.
Πρακτικά: 7ο
Πανελλήνιο Συνέδριο Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.: (Βόλος:
8-10/5/2015).
61.Μπάμπου, Δ. και Φλογαΐτη, Ε. (2015).
Η Αστική Γεωργία ως
εργαλείο και αντικείμενο της Εκπαίδευσης για την
Αειφόρο Ανάπτυξη.
Πρακτικά: 7ο
Πανελλήνιο Συνέδριο Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.: (Βόλος:
8-10/5/2015).
62.Profirov, L., Marinkovic, S. et Flogaitis,
E. (1992) “Les hautes montagnes dinaro-balkaniques”
στο
P. Blandin (ed.) La nature en Europe,
Paris : Bordas, 74 – 81.
63.Flogaitis, E. et Profirov, L. (1992) “Les
moyennes montagnes dinaro-balkaniques”
στο
P. Blandin (ed.) La nature en Europe,
Paris : Bordas, 130 – 135.
64.Flogaitis, E. (1992) “Plaines et collines
dinaro-balkaniques”
στο
P. Blandin (ed.) La nature en Europe,
1992, Paris : Bordas, 214 – 219.
65.Φλογαΐτη, Ε. (1992) «Το περιβάλλον της
Ελλάδας» στο: Εγχειρίδιο για την
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, (Συλλογικό),
Αθήνα: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και
Θρησκευμάτων -Unesco,
4-14.
66.Φλογαΐτη, Ε. (1992) «Το φυσικό περιβάλλον
της Ελλάδας» στο: Εγχειρίδιο για την
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, (Συλλογικό),
Αθήνα: ΥΠΕΠΘ-Unesco,
169-190.
67.Φλογαΐτη, Ε. (1996) «Περί Περιβαλλοντικής
Εκπαίδευσης: Προσεγγίσεις, Αντιπαραθέσεις», στο:
Οικολογία-Κοινωνία-Εκπαίδευση. Πραγματικότητα
και προοπτικές στην Ελλάδα. Αθήνα: Νέα
Σύνορα-Α.Α. Λιβάνη, 95-109.
68.Φλογαΐτη, Ε. (1999) «Η φύση στην
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση» στο Μ. Μοδινός & Η.
Ευθυμιόπουλος (επιμ.) Η φύση στην Οικολογία,
Αθήνα: Στοχαστής, 111-122.
69.Σχίζα, Κ. & Φλογαΐτη, Ε. (2002)
“Συστημική
σκέψη, εκπαιδευτικά προγράμματα και έρευνα-δράση”
στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.) Ο εκπαιδευτικός ως
ερευνητής. Αθήνα: Μεταίχμιο, 456-465.
70.Φλογαΐτη, Ε. (2003) «Περιβαλλοντικός
Γραμματισμός» στο Λ. Βεκρής & Ε. Χοντολίδου (επιμ.)
Προδιαγραφές σπουδών για τα Σχολεία Δεύτερης
Ευκαιρίας, Αθήνα: Ινστιτούτο Διαρκούς
Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ), ΓΓΕΕ, 240 – 255.
71.Φλογαΐτη, Ε. & Δασκολιά Μ. (2004) «
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Σχεδιάζοντας ένα
αειφόρο μέλλον» στο Αγγελίδης, Π. & Μαυροειδής,
Γ. (επιμ.)
Εκπαιδευτικές Καινοτομίες για το Σχολείο του
Μέλλοντος. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γιώργος
Δαρδανός, 281-302.
72.Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ (2005) «Αξιολόγηση
και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Προσεγγίσεις και
προβληματισμοί» στο Α. Γεωργόπουλος (επιμ.)
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Ο νέος πολιτισμός που
αναδύεται, Αθήνα:
Gutenberg,
753-772.
73.Flogaitis, E., Liarakou, G., Daskolia, M.
(2005).
Criteria for Eco-School Development. Country
Report Greece. In: F. Mogensen,
Μ.
Mayer (eds),
ECO-schools – trends and divergences. A
Comparative Study on ECO-school development
processes in 13 countries,
(pp.
212-232). Vienna:
Austrian Federal Ministry of Education, Science
and Culture
-
European Commission/ SEED -
ENSI (International
Network “Environment and School Initiatives”).
74.Λιαράκου Γ. και Φλογαΐτη Ε. (2008) Έρευνα και
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Αντί
εισαγωγής. Στο Ε. Φλογαΐτη και Γ. Λιαράκου (επ)
Η Έρευνα στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο
Ανάπτυξη, (σ. 13-50). Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
75.Δασκολιά, Μ., Παπαγεωργίου, Ε.,
Γαβριλάκης, Κ. και Φλογαΐτη, Ε. (2008).
Αντιλήψεις νηπιαγωγών για τα αίτια και τις
συνέπειες του περιβαλλοντικού ζητήματος της
τρύπας του όζοντος. Στο: Δ.-Μ. Κακανά και Γ.
Σιμούλη (επ.), Η Προσχολική Εκπαίδευση στον
21ο αιώνα: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και
Διδακτικές Πρακτικές, Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο,
σσ. 146-154.
76.Λιαράκου Γ. και Φλογαΐτη Ε. (2009) Το ζήτημα των
αξιών στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την
αειφορία. Στο Ε. Θεοδωροπούλου, Μ. Καΐλα,
M.
Bonnett,
C.
Larrere
(επ) Περιβαλλοντική Ηθική: από την έρευνα και τη
θεωρία στην εφαρμογή, (σ. 241-258).
Αθήνα: Ατραπός.
77.Κάτσενου, Χ., Φλογαΐτη Ε, Δασκολιά Μ.
(2011) Διερευνώντας το στίγμα της
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο πρόγραμμα δράσης
δύο περιβαλλοντικών ΜΚΟ: μια ιστορική και
συγκριτική θεώρηση. Στο Χ. Βλασσοπούλου & Γ.
Λιαράκου (επιμ) Περιβαλλοντική Ιστορία.
Μελέτες για την αρχαία και σύγχρονη Ελλάδα,
(σ. 211-238). Αθήνα: Πεδίο.
78.Χαμαλίδου, Ευλ. & Φλογαΐτη, Ευγ. (2013)
Tα περιβαλλοντικά ζητήματα στα σύγχρονα
οικολογικά παραμύθια προσχολικής ηλικίας: η
περίπτωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της
ρύπανσης του εδάφους από αστικά στερεά
απορρίμματα. Στο Α. Δημητρίου (επιμ) Έννοιες
για τη φύση και το περιβάλλον στην προσχολική
εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, σσ.
131-140.
79.Naoum, E., Flogaiti, E, Liarakou, G.
(2014).. School-Community Collaboration for ESD
in a nursery school: an action research
project. In M. Espinez (ed),CoDes selected
cases on school community collaboration for
sustainable development. Chapter 4. Pp.57-- 6
, Vienna: Austrian Federal Ministry of
Education and Women’s Affairs.
80.Κάτσενου,
Χ., Φλογαΐτη, Ε., Λιαράκου, Γ. (2015). Η
συμμετοχή των μαθητών ως προοπτική για το
σχολείο και την κοινωνία στο Γ. Νικολάου & Κ.
Κώτσης (επιμ) Περιβάλλον – Γεωγραφία –
Εκπαίδευση (Α΄ Μέρος / Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση), 52-69.
81.Λιαράκου, Γ., Γαβριλάκης, Κ., Φλογαΐτη,
Ε. (2015).Συνεργασία
σχολείου και κοινότητας για την προώθηση της
αειφόρου ανάπτυξης στις απομακρυσμένες περιοχές
της Ευρώπης.
Στο Γ. Νικολάου & Κ. Κώτσης (επιμ)
Περιβάλλον – Γεωγραφία – Εκπαίδευση (Α΄
Μέρος / Περιβαλλοντική Εκπαίδευση),
168-192.
82.Φλογαΐτη, Ε. (επιμ)(2015) Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση στο Γ. Νικολάου & Κ. Κώτσης (επιμ)
Περιβάλλον – Γεωγραφία – Εκπαίδευση (Α΄
Μέρος), 27-236.
83.Liarakou, G., Gavrilakis, C.,
Flogaitis, E. (2016).
School community collaboration in remote
communities: challenges for future teacher
training.
In: Lambrechts, W., Hindson, J. (eds.),
Research and Innovation in Education for
Sustainable Development. Exploring collaborative
networks, critical characteristics and
evaluation practices. Environment and School
Initiatives – ENSI, ZVR-Zahl 408619713, Vienna,
Austria, pp. 106-122.
84.Νομικού-ΤΣΑΦΟΣ.
85.Ναούμ-ΤΣΑΦΟΣ.
86.Φλογαΐτη, Ε. (επιμ.)(2003)
Περιβαλλοντικός Γραμματισμός. Πρόγραμμα σπουδών
– Εκπαιδευτικό υλικό, Αθήνα: ΙΔΕΚΕ, Σχολεία
Δεύτερης Ευκαιρίας, ΓΓΕΕ.
87.Φλογαΐτη, Ε. (επιμ.) (2009).
Πρόγραμμα Σπουδών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Δημοτικό,
Γυμνάσιο, Λύκειο). Υπουργείο Παιδείας Κύπρου.
88.Φλογαΐτη, Ε. (επιμ.)(2013)
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Πρόγραμμα σπουδών –
Εκπαιδευτικό υλικό, Αθήνα: ΙΔΕΚΕ, Σχολεία
Δεύτερης Ευκαιρίας.
89.Τρούμπης, Α. & Φλογαΐτη, Ε. (1988) Το
δάσος: ο άγνωστος ευεργέτης, Αθήνα: Ελληνική
Εταιρεία Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης και
Εκπαίδευσης, 249 σελ.
90.ΥΠΕΠΘ (Συλλογικό) (1992) Εγχειρίδιο
για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, – Αθήνα:
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων -
U.N.E.S.C.O.
91.Φλογαΐτη, Ε. (1995) Περιβαλλοντική
Εκπαίδευση στο Δημοτικό Σχολείο, Αθήνα :WWF-Ελλάς.
92.Φλογαΐτη, Ε. &
Βασάλα, Π.
(επιμ.) ( 1999). Το Ενεργειακό Ζήτημα. Εκπαιδευτικό υλικό για το
Γυμνάσιο και το Λύκειο, , Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
93.Φλογαΐτη, Ε. &
Βασάλα, Π.(1999).
“Το Ενεργειακό Ζήτημα. Φύλλα Εργασίας. Φάκελοι
πληροφόρησης και ενημέρωσης” στο Ε. Φλογαΐτη &
Π. Βασάλα (επιμ.) Το Ενεργειακό Ζήτημα.
Εκπαιδευτικό υλικό για το Γυμνάσιο και το
Λύκειο, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
94.Liarakou, G. and Flogaitis, E. (1999)
“Why education for sustainability now”. στο K.
Webster (ed) Education for
Sustainability. Α Teacher Development Project,
London: Field Studies Council & WWF-UK. Unit
E1 (9 p.).
Ηλεκτρονική μορφή:
http://easyweb.easynet.co.uk/ kenwebster/efs.
95.Αμπελιώτης, Κ. Φλογαΐτη, Ε. (επιμ.)(2005)
Περιβαλλοντικός Γραμματισμός. – Εκπαιδευτικό
υλικό, Αθήνα: ΙΔΕΚΕ, Σχολεία Δεύτερης
Ευκαιρίας, ΓΓΕΕ.
96.Αμπελιώτης, Κ. Φλογαΐτη, Ε. (επιμ.)(2006)
Περιβαλλοντικός Γραμματισμός.– Εκπαιδευτικό
υλικό, Αθήνα: ΙΔΕΚΕ, Σχολεία Δεύτερης
Ευκαιρίας, ΓΓΕΕ.
97.Βασάλα, Π.&
Φλογαΐτη, Ε. (2005) O κόσμος της θάλασσας.
Διαθεματική προσέγγιση. Εναλλακτικές
διδακτικές τεχνικές και σχέδια εργασίας.
Aθήνα:
Μεταίχμιο.
98.Κατσακιώρη, Μ., Βασάλα, Π. & Φλογαΐτη, Ε.
(επιστημονική ευθύνη και συντονισμός έκδοσης)
(2008), Εκπαιδευτικό Υλικό «Προστατευόμενες
Περιοχές» (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο),
Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας - Ελληνικό
Κέντρο Βιοτόπων Υγροτόπων, Θεσσαλονίκη (ISBN
978-960-7511-40-9).
99.Κατσακιώρη, Μ. & Φλογαΐτη, Ε. (επιστημονική
ευθύνη και συντονισμός έκδοσης) (2008),
Εκπαιδευτικό Υλικό «Περιβάλλον χωρίς σύνορα» (Δημοτικό,
Γυμνάσιο, Λύκειο), Μουσείο Γουλανδρή
Φυσικής Ιστορίας - Ελληνικό Κέντρο Βιοτόπων
Υγροτόπων Θεσσαλονίκη (ISBN 978-960-7511-36-2).
100.Φλογαΐτη, Ε. και Κατσακιώρη, Μ. (2008).
Παιδαγωγικό Υλικό για το Λύκειο. Στο: Μ.
Κατσακιώρη & Ε. Φλογαΐτη, (επιστημονική ευθύνη
και συντονισμός έκδοσης) (2008), Εκπαιδευτικό
Υλικό «Περιβάλλον χωρίς σύνορα» (Δημοτικό,
Γυμνάσιο, Λύκειο), Μουσείο Γουλανδρή
Φυσικής Ιστορίας - Ελληνικό Κέντρο Βιοτόπων
Υγροτόπων Θεσσαλονίκη (ISBN 978-960-7511-36-2).
101.Gavrilakis, K., Flogaiti, E., Liarakou,
G. (2014). Neighborhood and Parish Mars. In A.
Maso (ed), Toolbox for School-Community
Collaboration for Sustainable Development. Pp.
36-40. , ENSI i.n.p.a. – CoDeS.
102.Liarakou, G. , Flogaiti, E, Gavrilakis,
K., (2014).Collaboration Rhoto-Spots. In A. Maso
(ed), Toolbox for School-Community Collaboration
for Sustainable Development. Pp.98-101. , ENSI
i.n.p.a. – CoDeS.
Εξ αποστάσεως
εκπαίδευση
103.Φλογαΐτη, Ε. (2008) Εκπαίδευση για το
περιβάλλον. Σύγχρονες προσεγγίσεις. Πάτρα:
ΕΑΠ.
104.Φλογαΐτη, Ε. (2008) Σύγχρονες
παιδαγωγικές προσεγγίσεις για τη μελέτη του
περιβάλλοντος και των περιβαλλοντικών ζητημάτων.
Πάτρα: ΕΑΠ.
105.Φλογαΐτη, Ε. (2012)Το
σύγχρονο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης –
οικονομία της αγοράς.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
106.Φλογαΐτη, Ε. (2012)
Ορισμοί και διαστάσεις της αειφόρου ανάπτυξης. Πανεπιστήμιο Αιγαίου,
ΕΣΠΑ.
107.Φλογαΐτη, Ε. (2012)
Ιδεολογικές προσεγγίσεις της
αειφόρου ανάπτυξης
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
108.Φλογαΐτη, Ε. (2012)
Από την περιβαλλοντική εκπαίδευση στην
εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
109.Φλογαΐτη, Ε. (2013)
Ολιστικότητα, διεπιστημονικότητα, συστημική
σκέψη. Πανεπιστήμιο Αιγαίου,
ΕΣΠΑ.
110.Φλογαΐτη, Ε. & Γούναρη Ν. (2013)
Κριτική σκέψη.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
111.Φλογαΐτη, Ε. (2013)
Πολιτική διάσταση, ικανότητα δράσης.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
112.Φλογαΐτη, Ε. (2013)
Η μέθοδος
project.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
113.Φλογαΐτη, Ε. (2013)
Το εργαστήριο του μέλλοντος.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
114.Φλογαΐτη, Ε. (2013)
Το καφενείο της Αειφορίας.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΕΣΠΑ.
Οπτικοακουστικό υλικό
115.Φλογαΐτη, Ε. (Επιστημονική ευθύνη –
επιμέλεια) (1995) Σειρά: 13 Ημίωρες Ταινίες με
γενικό τίτλο «Τι Είναι η Πατρίδα μας» Παραγωγή:
ΕΤ2 – Περίπλους.
Τα Θέματα των ταινιών: Περιβάλλον και Ανάπτυξη,
Απόβλητα, Θάλασσα, Νέφος, Άστυ, ο Θεσμός της
Προστασίας, Αχελώος, Υγρότοποι, Τουρισμός και
Περιβάλλον, Ενέργεια, Δάσος, Γεωργία και
Διατροφή, Ρύπανση των Νερών.
116.Φλογαΐτη, Ε. (Επιστημονική ευθύνη –
Επιμέλεια – Κείμενα - Σενάριο) (1998) (Ημίωρη
ταινία) «Ματιές στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»
Παραγωγή: ΓΓΛΕ –
Unesco.
Στον τομέα των Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
117.Φλογαΐτη, Ε. & Ράπτη, Μ. (1985) «Μελέτη
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων Τύπου Α από την
ίδρυση βιομηχανικών και βιοτεχνικών περιοχών στο
Νομό Κεφαλληνίας (Κεφαλονιά και Ιθάκη)», ΕΤΒΑ.
118.Φλογαΐτη, Ε. & Παράσχη, Λ. (1990) «Μελέτη
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από τη λατομική
δραστηριότητα στην περιοχή Κοσκινού Ρόδου»,
Νομαρχία Δωδεκανήσου.
Στον τομέα της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο
Ανάπτυξη
119.Κατσακιώρη, Μ, Φλογαϊτη, Ε. και
Παπαδημητρίου, Β.(επιμ.)2008. Επιχειρησιακό σχέδιο για την
εκπαίδευση για την αειφόρο
ανάπτυξη: Οριζόντια σύνδεση και συνέργια των
παραδοτέων Π2-Π4. Ελληνικό
Κέντρο Βιοτόπων-Υγροτόπων. Θεσσαλονίκη. 99 σελ.
|