Έχουν
υποστηριχθεί:
«Αντιλήψεις και στάσεις μαθητών Λυκείου σε σχέση
με βασικές οικολογικές έννοιες και ζητήματα στην
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»
«Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις των δασκάλων για
την περιβαλλοντική εκπαίδευση»
«Η έννοια της συμμετοχής στο πλαίσιο του
αειφόρου σχολείου. Μια έρευνα δράσης σε δημοτικό
σχολείο»
«Συνεργασία σχολείου-οικογένειας στο πλαίσιο του
αειφόρου σχολείου. Μια έρευνα δράσης σε
νηπιαγωγείο»
Εκπονούνται:
«Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ως
οργανισμοί μάθησης: Μια έρευνα δράσης»
«Τέχνη και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση:
προσεγγίζοντας τη δημιουργική σκέψη των
παιδιών μέσα από τη διερεύνηση ενός
περιβαλλοντικού ζητήματος στο νηπιαγωγείο»
«Διερεύνηση της κριτικής σκέψης στους εν δυνάμει
εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο
πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο
Ανάπτυξη»
«Διερεύνηση Αντιλήψεων και Στάσεων Εκπαιδευτικών
για τους Γενετικά Τροποποιημένους
Οργανισμούς»
«Εκπαίδευση για την ενεργό συμμετοχή και δράση
ενηλίκων στην κοινότητα»
Επίσης:
Σύμβουλος στο Ι.Κ.Υ. σε θέματα ΠΕ για
υποτρόφους εξωτερικού διδακτορικών και
μεταδιδακτορικών ερευνών.
|